MASA-MASA KU DISINI....

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 8, 2011

aku dan dia...


antara aku dan dia...
antara cinta dan dendam...
antara kasih dan benci....
hanya diriku yang mengtahui...
betapa sakitnya luka ku berdarah lagi....


antara keikhlasan dan kepalsuan..
antara kejujuran dan pendustaan...
aku belajar melalui insan yang aku kenal...


antara tawa dan air mata...
hadirmu teman mengubat lara dihati..
telah jua kita ungkapkan sayang itu...
namun engkau bukan milikku...


miskilpun hati kita saling menyayangi...
ku pasti engkau kan temui...
insan yang engkau cari...
terima kasih wahai teman...


hadirmu sungguh bermakna...
kasih mu memadam dendam mebara...
keihklasan mu menambat cintaku pada mu...
cukup la sekadar engkau mengetahui...


yang aku amat menyayangimu..walaupun diriku bukan milikmu...
ku doakan engkau bahagia...
kerna engkau teman tersangat ku sayangi...

No comments:

Orkut Scraps - Friends