MASA-MASA KU DISINI....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 17, 2011

mencari cinta sejati....




aku x pasti...
kadang2 ak keliru dengan hidup ak sendiri..
sedih mengenang dugaan ini...
tp masih mungkinkah aku perlu mencari??
mencari cinta itu??
atau sekadar membiarkan masa menentukan??
dengan merelakn segala kemaafan...
sungguh perit untuk aku memaafkan mu...



tp..
aku relakan kemaafan itu untukmu...
moga allah memberi hidayah untukmu...
pengajaran untuk mu menyedari tiada yang boleh menandingi kuasa allah...
bukan bergantun pada iblis dan syaitan semata2...
ku doakan dan maafan kamu sebelum kamu telantar jauh dari jalan akidah...



aku masih x pasti dia yang ku miliki sekarang untuk aku atau tidak??
atau ak masih paranoid untuk menerima insan baru dalam hidup ak...
insan bernama lelaki....

No comments:

Orkut Scraps - Friends